Evaluatie Terugbelplanner en agendaplanning
Zoals u weet zijn wij sinds begin van dit jaar bezig met enkele veranderingen in de praktijk. Dit doen wij om er, ondanks de toenemende drukte in de zorg, voor u als patiƫnt te kunnen blijven zijn. Onderdeel van deze veranderingen zijn de terugbelplanner en een andere manier van afspraken maken.
De terugbelplanner lijkt de afgelopen paar maanden over het algemeen goed te functioneren. We zien hierdoor dat we, ondanks personeelskrapte, u zo goed mogelijk van dienst kunnen blijven zijn. Daarom willen we ook doorgaan met de terugbelplanner. Voor spoed kunt u uiteraard altijd nog steeds direct een assistente aan de telefoon krijgen, voor alle overige vragen en het maken van afspraken, kunt u een terugbelafspraak maken. Ook kunt u een korte, niet urgente vraag, via een e-consult aan ons stellen. We hopen dat deze verandering voor u ook net zo snel went als voor ons.
Het maken van afspraken op de dag zelf werd wisselend ontvangen. Voor een grote groep patiĆ«nten was deze verandering erg fijn, voor een andere groep bleek dit toch lastig combineren met de eigen agenda. Hierdoor hebben we toch meer plekken opengesteld om een afspraak in het voren te plannen. En hebben we een zogenaamd ‘korte klachtenspreekuur’ ingevoerd, waarop we nog steeds korte vragen op dezelfde dag kunnen afhandelen. We hopen dat we zo een goede balans hebben gevonden tussen het kunnen afhandelen van uw vraag op de dag zelf en het plannen van afspraken in de toekomst.
Publicatiedatum: 15-09-2025